Wybierz długość abonamentu |
|||||||
Wpis do katalogu
Wpis podstawowy
Podstawowe dane kontaktowe oraz krótki opis (do 200 znaków). |
|||||||
Znak "Profil Zweryfikowany"
Przedstaw dokumenty potwierdzające Twoje kwalifikacje zawodowe i bądź bardziej wiarygodny dla klientów.
|
|||||||
Publikacja artykułów
Zwiększ swoją aktywność na portalu i dziel się wiedzą z potencjalnymi klientami - podniesiesz swoją widoczność w Internecie i udoskonalisz swój wizerunek eksperta.
|
|||||||
Aktywny link do Twojego profilu
Dodanie linków do artykułów z Twoim profilem sprawi, że będzie on częściej wyświetlany. |
|||||||
Obszary specjalizacji zawodowych
Wybierz z podanej listy obszary Twoich zainteresowań w formie kluczowych słów, aby klienci mogli łatwiej wyszukać Twój profil. |
|||||||
Twoja własna podstrona WWW w portalu
Wizytówka Twojej Firmy - to podstrona z pełnym opisem Twojej działalności, m.in. oferowanych usług, oferty, stosowanych przez Ciebie metod terapeutycznych, godzin przyjęć, pracy w innych językach, itp.
|
|||||||
Aktywny link do własnej witryny WWW
|
|||||||
Twoje zdjęcie lub logo Twojej firmy
Zdjęcie profilowe znacznie podnosi oglądalność profilu. |
|||||||
Profil promowany
Wyświetlanie profili ponad wpisami brązowymi sprawi, że klienci łatwo i szybko znajdą Twój profil.
|
profil wyświetlany powyżej profili brązowych
|
profil wyświetlany powyżej profili brązowych i srebrnych
Najlepsza widoczność! Profil jest dodatkowo podświetlony i pokazywany na najwyższych pozycjach.
|
|||||
Forum dla specjalistów
Rozmawiaj z innymi specjalistami o swojej pracy, wymieniaj się doświadczeniami, rozstrzygaj dylematy, wciel się w rolę eksperta.
|
|||||||
Dodatkowe adresy gabinetów
Umieszczenie dwóch lub trzech adresów Twoich gabinetów zwiększy szansę, że to właśnie Twój gabinet zostanie dostrzeżony i wybrany przez pacjenta. |
|||||||
Twoja galeria
Ułatw klientom podjęcie decyzji i zaprezentuj się od jak najlepszej strony - pomoże Ci w tym galeria zdjęć, np. Twojego gabinetu. |
|||||||
Statystyki
Dzięki dostępowi do statystyk możesz zobaczyć, jakie frazy i artykuły są najczęściej wyszukiwane i poprzez analizę danych - zoptymalizować swój profil.
|
|||||||
Wybieram | Wybieram | Wybieram |
Wybierz długość abonamentu |
|||||||
Wpis do katalogu
Wpis podstawowy
Podstawowe dane kontaktowe oraz krótki opis (do 200 znaków). |
|||||||
Profil promowany
Wyświetlanie profili ponad wpisami brązowymi sprawi, że klienci łatwo i szybko znajdą Wasze centrum.
|
profil wyświetlany powyżej profili brązowych
|
profil wyświetlany powyżej profili brązowych i srebrnych
Najlepsza widoczność! Profil jest dodatkowo podświetlony i pokazywany na najwyższych pozycjach
|
|||||
Twoja własna podstrona WWW w portalu
Wizytówka Waszego Centrum - to podstrona z pełnym opisem Waszej działalności, m.in. oferowanych usług, oferty, stosowanych przez Was metod terapeutycznych, godzin przyjęć, pracy w innych językach, itp.
|
|||||||
Aktywny link do własnej witryny WWW
|
|||||||
Dodatkowe adresy gabinetów
Umieszczenie dwóch lub trzech adresów Waszych centrów zwiększy szansę, ze to właśnie któryś z nich zostanie wybrany przez klientów. |
|||||||
Wasze logo lub zdjęcie profilowe
Umieszczenie logo lub zdjęcia Waszego centrum znacznie podniesie oglądalność profilu. |
|||||||
Wasza galeria
Ułatwcie klientom podjęcie decyzji i zaprezentuj się od jak najlepszej strony - pomoże Wam w tym galeria zdjęć - Waszego centrum, gabinetu. |
|||||||
Obszary specjalizacji zawodowych
Wybierzcie z podanej listy obszary Waszych zainteresowań w formie kluczowych słów, aby klienci mogli łatwiej wyszukać Wasz profil. |
|||||||
Statystyki
Dzięki dostępowi do statystyk możesz zobaczyć, jakie frazy i artykuły są najczęściej wyszukiwane i poprzez analizę danych - zoptymalizować Wasz profil.
|
|||||||
Forum dla specjalistów
Rozmawiaj z innymi specjalistami o swojej pracy, wymieniaj się doświadczeniami, rozstrzygaj dylematy, wciel się w rolę eksperta.
|
|||||||
Publikacja artykułów
Podnieście swoją aktywność na portalu i dzielcie się wiedzą z potencjalnymi klientami - zwiększycie swoją widoczność w Internecie i udoskonalicie wizerunek specjalisty.
|
|||||||
Aktywny link do Waszego profilu
Dodanie linków do artykułów z Waszym profilem sprawi, że będzie on częściej wyświetlany. |
|||||||
Promocja wydarzeń
Wasze wydarzenia są wyświetlane ponad wydarzeniami zwykłymi w całym województwie, miesiąc przed datą ich rozpoczęcia.
|
Widoczne w sekcji wydarzenia
|
Widoczne w sekcji wydarzenia oraz w ofercie Waszego Centrum
|
Gwarantujemy najlepszą widoczność. Wydarzenie będzie dodatkowo podświetlone i pokazywane na najwyższych pozycjach w województwie
|
||||
Promocja wydarzeń na Facebooku
|
|||||||
Baner / slider
Promocja wydarzeń na górnym lub bocznym sliderze. Jeden promocyjny miesiąc przy 6-miesięcznym abonamencie; 2 promocyjne miesiące przy abonamencie rocznym.
|
|||||||
Centrum edukacji
Jeśli macie w swojej ofercie regularne szkolenia i warsztaty, Wasz profil będzie również widoczny w dziale Edukacja
|
|||||||
Wybieram | Wybieram | Wybieram |
Zapisz się do newslettera!