Podstawy umiejętności prowadzenia interwencji kryzysowej.
Data:
16.06.2018 -
16.06.2018
Miasto:
Wrocław
Adres:
Dyrekcyjna 37/47
Opis
Terminy szkolenia: 16.06.2018
Liczba dni szkolenia: 1
Godziny zajęć: 09:00-16:00
Program szkolenia:
1. Definicje kryzysu. Charakterystyka kryzysu. 2. Interwencja kryzysowa i jej modele. 3. Cechy osób prowadzących interwencję kryzysową. 4. Podstawowe umiejętności prowadzenia interwencji kryzysowej. 5. Sześcioetapowy model interwencji kryzysowej. 6. Ocena natężenia kryzysu w interwencji kryzysowej. 7. Ocena sposobu funkcjonowania klienta w interwencji kryzysowej. 8. System oceny selekcyjnej. 9. Kontakt z klientem w interwencji kryzysowej. 10. Działanie w interwencji kryzysowej. 11. Strategie prowadzenia interwencji kryzysowej przez telefon. 12. Prawne, etyczne i moralne problemy w poradnictwie prowadzonym przez telefon. 13. Podstawowe reguły prowadzenia poradnictwa dla trudnych klientów. 14. Różnice między interwencja kryzysową a poradnictwem długoterminowym. 15. Stany transkryzysowe w terapii długoterminowej
Szczegółowy program szkolenia dostępny na naszej stronie internetowej: www.dcp.wroclaw.pllub info@dcp.wroclaw.pl. Zapisy online dostępne na stronie internetowej lub pod numerem telefonu 71 332 36 70.
Chcesz być na bieżąco z wydarzeniami i newsami psychologicznymi?
Zapisz się do newslettera!
Serwis na swoich stronach www wykorzystuje m.in. pliki cookies w celu zapewnienia Ci maksymalnego komfortu podczas przeglądania serwisu i korzystania z usług. Jeśli kontynuujesz przeglądanie naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, przyjmujemy, że wyrażasz zgodę na użycie tych plików. Jednak zawsze możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich użyciu.
Dowiedź się więcej