Szkolenie Zarządzanie stresem i emocjami – Inteligencja emocjonalna
Data:
30.08.2018 -
31.08.2018
Miasto:
Warszawa
Adres:
ul. Panieńska 9
Opis
Emocje i stres są zasobem, który możesz świadomie używać tak, by wspierał Cię w realizacji celów. Jeżeli czujesz, że przez większość czasu coś tłumisz w sobie, zżera Cię stres, nieśmiałość, lub wybuchasz złością, mamy dla Ciebie dobre wiadomości - możesz nauczyć się 3 styli radzenia sobie ze stresem i zmieniać je dowolnie a także zmieniać swoje emocje, np. złość, smutek na zadowolenie!Jak Twoje życie zmieni się, gdy zamiast irytacji, złości i stresu będziesz odczuwać satysfakcję, pogodę ducha i radość?Pamiętaj, stres i emocje, zarządzane świadomie, niosą energię potrzebną do działania!
Program szkolenia radzenia sobie ze stresem i emocjami
1) Zarządzanie stresem - inteligencją emocjonalną zmienisz go w spokójStres utrudnia Ci efektywne działanie i nie pozwala zapomnieć o sprawach firmowych również po pracy? Nie możesz zasnąć, bo myślisz o czekających Cię spotkaniach, zadaniach i problemach do rozwiązania? Żyjesz w napięciu? Ścisk w żołądku, zimne dłonie, zalewający rumieniec… Jak sobie radzić ze stresem, martwieniem się, strachem, które blokują efektywne działanie?Nauczę Cięnaszego autorskiego algorytmu zamiany stresu w spokój!·Dowiesz się także czym jest stres, jak powstaje i kiedy staje się zagrożeniem. Opowiem Ci o najnowszych badaniach naukowych dotyczących stresu i ich praktycznym zastosowaniu.·Przeanalizujesz jakie, stosowane przez Ciebie strategie radzenia sobie ze stresem, są skuteczne, a jakie Ci nie służą?·Dowiesz się, w jaki sposób obniżyć napięcie wynikające ze stresu i zrelaksować się, wykorzystując proste techniki relaksacji (mindfulness, oddychanie obniżające niepokój, trening Jacobsona, trening autogenny Schultza, i.in.)Przejdź na naszą stronę, żeby zapoznać się z programem - Szkolenie radzenie sobie ze stresem i emocjami lub czytaj dalej.2) Złość – inteligencją emocjonalną zmienisz ją w neutralny stanObserwujesz, że w Twoim życiu jest dużo złości, winnych osób? Czujesz, że złość wpływa negatywnie na Twoje relacje z koleżankami i kolegami w pracy?Zmienimy to – nauczę Cię naszego autorskiego algorytmu wygaszania złości do neutralnego stanu, umożliwiającego komfortowe, normalne funkcjonowanie.·Zobaczysz także pozytywne aspekty złości (tak, tak, pozytywne!).·Zapoznasz się z procesem powstawania emocji, dzięki czemu zrozumiesz, w którym miejscu możliwa jest zmiana pojawiających się uczuć – dowolnych!·Nauczysz się stawiać odpowiednie pytania, by dotrzeć do źródła złości i znaleźć konstruktywne rozwiązanie w każdej trudnej sytuacji – czyli uruchomisz w sobie sprawczość, zaradność.·Dowiesz się, jak zmieniać negatywne przekonania, które stoją za przeżywaną złością, frustracją, zniechęceniem oraz poznasz techniki konstruktywnego wyrażania emocji – nawet w biznesie!·Rozumiejąc, skąd się biorą „negatywne emocje” będziesz wiedzieć, jak poradzić sobie z emocjami innych. Powiem Ci, czym jest empatia i jak zareagować w sposób empatyczny na trudne emocje współpracowników, klientów, bliskich.3) Smutek – inteligencją emocjonalną zmienisz go w pozytywną energięZamartwiasz się, smucisz i nie wiesz, jak wyjść z emocjonalnego dołka? Tak, w życiu każdego z nas bywają trudne momenty i zdarza się, że trwają długo, ale to nie oznacza, że jesteś skazany na smutek!Nauczę Cięnaszego autorskiego algorytmu zamiany smutku w pozytywny stan!·I to nie wszystko. W smutku jest głębszy sens. Nie tylko w smutku – każdej emocji. Rozumiejąc emocje, nauczysz się brać z nich wszystko to, co najlepsze i zamieniać na inne uczucia w optymalnym momencie!·Zmienisz swoją strategię myślową na sprzyjającą działaniu i realizacji Twoich celów.·Poznasz przeszkody stojące na drodze do skutecznego radzenia sobie z emocjami - mechanizmy obronne – i nauczysz się je niwelować·Czy wiesz, że jest ponad 100 uczuć? A Ty ile z nich rozpoznajesz w swoim życiu? Nauczę Cię rozpoznawać swoje emocje i powiem Ci, dlaczego ważne jest nazywanie swoich emocji.4) Radość, rozbawienie, pozytywny nastrój - inteligencją emocjonalną wzbudzisz je w sobieWidzisz wokół siebie uśmiechniętych ludzi, pozytywnie nastawionych do świata – i zastanawiasz się, jak oni to robią? Jak wzbudzić w sobie pozytywny nastrój? Jak wprowadzić do swojego życia więcej radości? Możesz wybrać to, jak się poczujesz!Nauczę Cię naszego autorskiego algorytmu zmiany dowolnego uczucia, dowolnej emocji w radość, rozbawienie, pozytywny nastrój!·Przeprowadzę Cię także przez trudne doświadczenie – dzięki poznanym narzędziom, zmienisz swój stan emocjonalny na taki, jaki wybierzesz.·Nauczę Cię optymizmu. Zapoznasz się z odkryciami psychologii pozytywnej i dowiesz się w jaki sposób patrzeć na swoje sukcesy i porażki.Wyobraź sobie stabilność w Twoich emocjach, lekko pobudzający do działania, przyjemny poziom stresu. I wszystkie Twoje reakcje w Twojej kontroli! To wszystko jest możliwe, dowiedz się więcej – inteligencja emocjonalna – szkolenie to dobry początek na rozpoczęcie zmian.
Zarządzanie stresem – szkolenia 4GROW uczą….
Większej efektywności w realizacji celów - szybszej reakcji w sytuacji wymagającej działania, a w której pojawiają się emocje i/lub stres oraz osiągania lepszych jakościowo rezultatów (im silniejsze emocje, tym widoczniejsza poprawa efektywności)
Zmiany swoich stanów emocjonalnych
Wbudzania pożądanych emocji
Poprawiania własnego nastroju oraz budowania pozytywnej atmosfery wokół siebie
Budowania głębszych, bezkonfliktowych relacji
Inteligencja emocjonalna szkolenia 4GROW – Co jeszcze dostaniesz EXTRA?
Ty i trener przez 90 min.W ciągu roku od szkolenia dajemy Ci 90 min indywidualnego treningu - sam na sam z trenerem, twarzą w twarz na spotkaniu u nas w biurze! Chcemy, aby był taki czas, gdy trener jest tylko dla Ciebie, Uczestniku i nikogo więcej - byś mógł nie przejmując się niczyją obecnością zająć się najtrudniejszymi dla Ciebie sprawami, byś mógł przećwiczyć z trenerem techniki sam na sam i dostać spersonalizowany feedback, by cała uwaga trenera była tylko dla Ciebie. Możesz go wykorzystać np. na indywidualny trening antystresowy.Bez limitu godzin - kontakt telefoniczny z treneremPo szkoleniu, gdy chcesz porozmawiać, potrzebujesz porady, masz pytania lub wątpliwości, albo chcesz coś przećwiczyć - nasz trener będzie służył Ci pomocą w rozmowie. Wystarczy, że zadzwonisz lub napiszesz do trenera, a dostaniesz w odpowiedzi propozycje terminu, kiedy może porozmawiać. Tak długo jak będzie istniało 4GROW, bez limitu godzin do przegadania.Przez rok - inspirujące materiały z tematu szkoleniaNowo zdobytą wiedzę najefektywniej zapamiętujemy, gdy w pierwszych miesiącach regularnie ją odświeżamy na różne sposoby oraz gdy wykorzystujemy ją do rozwiązywania nowych problemów. Dlatego przez rok będziemy przysyłać Ci mailowo, Uczestniku, najciekawsze i najważniejsze treści ze szkolenia, co ułatwi Ci zarządzanie stresem – szkolenie to tylko pierwszy etap w kolejnych będziemy Cię wspierać materiałami pod różnorodną postacią:·Study case – opisujemy w nich przykłady użycia technik omawianych na szkoleniu w sytuacjach biznesowych. Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.·Materiały z teorią – opisujemy w nich teorię, czyli zasady, techniki, narzędzia omawiane na szkoleniu wraz z przykładową zawartością komunikatów. Ilość: 4, forma – mail ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.·Quizy – sprawdzają znajomość zagadnień poruszanych na szkoleniu oraz wykorzystania tej wiedzy do rozwiązywania problemów. Po rozwiązaniu każdego zadania quizu Uczestnik otrzymuje automatycznie informacje zwrotną z poprawnymi odpowiedziami oraz ich uzasadnieniem, dzięki czemu od razu uczysz się, jeśli popełnisz błąd. Na końcu quizu Uczestnik otrzymuje podsumowanie wyników z raportem i punktacją. Ilość: 4, forma – ze wstępem odnoszącym do pełnej treści na stronie 4grow.pl.·Pięciosekundówki – jedno, dwuzdaniowe najważniejsze kwintesencje, wnioski i reguły dotyczące zagadnień poruszanych na szkoleniu. Ilość: 12, forma – zawartość w mailu.Troskę o Twoje potrzeby przed szkoleniemTrener kontaktuje się z Tobą do 2 dni po zgłoszeniu, by poznać Twoje potrzeby (czyli co jest dla Uczestnika problemem, wyzwaniem, trudnością w temacie szkolenia ) i kontekst zawodowy, dzięki czemu wie, co dla każdego Ciebie jest ważne i na co zwrócić uwagę prowadząc szkolenie. Jeśli Twoje potrzeby będą mogły być zrealizowane w pełniejszym stopniu na innym szkoleniu, trener doradzi Ci zmianę tematu szkolenia.Wygodne fotele:)Postanowiliśmy stworzyć w Warszawie, w naszym biurze własną salę szkoleniową, z najwyższym poziomem wygody dla Uczestnika. Postawiliśmy przede wszystkim na szerokie, wygodne fotele, ładny widok za oknami na zieleń, dwie toalety na maksymalnie 10 osób i bogatą przerwę kawową obejmującą deskę serów z orzechami, oliwkami, owoce, ekspres ciśnieniowy do kawy i soki owocowe 100%. Wynajmując sale w innych miastach dbamy o to, aby poziom wygód był jak najwyższy - zwracamy uwagę na toalety, okna, siedzenia, a nawet widok za oknami.
Szkolenie Inteligencja emocjonalna pokazało mi praktyczne narzędzia do pracy nad sobą i swoimi umiejętnościami. Chętnie podzielę się zdobytą wiedzą, nie tylko w pracy, ale przede wszystkim w życiu osobistym. Zbudowała się we mnie ogromna nadzieja na umiejętne panowanie nad swoimi emocjami i zarządzanie nimi.Senior Procurement Officer CEE T&ES, Unilever Sp. z o.o.Dzięki szkoleniu nauczyłam się myśleć pozytywnie, opanować emocje i zarządzać nimi. Treningi i ćwiczenia jak opanować emocje i jak sobie z nimi radzić były elementami, które najbardziej mi się podobały, Było to najlepsze szkolenie w jakim brałam udział, panowała miła atmosfera. Szkolenie inteligencja emocjonalna było prowadzone w ciekawy sposób, zachęcająco do ćwiczeń i pracy nad sobą.Specjalista ds. zakupów i planowania produkcji, Impress decor Polska Sp. z o.o.Trener w bardzo ciekawy i przekonywujący sposób przedstawił kwestie radzenia sobie ze stresem i emocjami, zarówno na stopie zawodowej, jak i w sferze prywatnej. Początkowo nie byłem zbytnio przekonany do całego konceptu (2 dni o emocjach? – bo i po co i o czym), ale okazało się, że szkolenie: Inteligencja emocjonalna było ciekawą kombinacją teorii i praktyki. A drugi dzień... przerósł najśmielsze oczekiwania! Z taką huśtawką emocjonalną spotkałem się chyba po raz pierwszy...i aby ostatni..., ale było to niesamowite doświadczenie, i z takim bagażem łatwiej będzie zrozumieć pewne reakcje przyjaciół, pracowników, a nawet rodziny. Wspólnie, korzystając ze zdobytej wiedzy, i przy wsparciu Trenera, przekonaliśmy się w praktyce, jak radzić sobie nawet w najtrudniejszych sytuacjach.Kierownik ds. Zarządzania Centrum Operacyjnym, Capgemini Polska Sp. z o.o.Czuję się po szkoleniu wypełniony ochotą do wdrażania prezentowanych metod, co jest najlepszym dowodem na to, że tak trudny temat został mi przekazany w sposób zrozumiały i pełny. Moje pytania znalazły szybką odpowiedź i po szkoleniu czuję, że również poprzez wspaniałą moderację i atmosferę sam znajdowałem na nie odpowiedź. Polecam każdemu, szczególnie tym sceptycznie nastawionym na tematy miękkie. To naprawdę przynosi pozytywne skutki.Specjalista ds. analiz energetycznych, Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej sp. z o.o.Szkolenie pozwalające na spojrzenie z innej perspektywy na trudne kwestie, z którymi spotykały się na co dzień. Bardzo interesujące i dające do myślenia fragmenty wystąpień oraz późniejsza ich interpretacja. Szkolenie zdecydowanie w grupie tych najciekawszych, godnych polecenia. Jasność i klarowność przekazu, oraz miła atmosfera podczas szkolenia: Inteligencja emocjonalna.Kierownik produktu, Siemens Sp. z o.o.Bardzo praktyczne szkolenie ze wskazówkami przydatnymi w życiu prywatnym i zawodowym. Niesamowicie przyjemna atmosfera, dużo ćwiczeń praktycznych i bardzo kompetentna prowadząca. Szkolenie: inteligencja emocjonalna pokazuje szereg prostych narzędzi pomocnych w sytuacjach, w których chcielibyśmy mieć kontrole nad własnymi emocjami. Najlepsze ze szkoleń miękkich w jakich miałem okazję uczestniczyć.Konsultant SAP, DONG Energy IT Polska Sp. z o.o.Szkolenie inteligencja emocjonalna przygotowane bardzo profesjonalnie. Serdecznie polecam.Analyst, F1 Solutions Sp. z o.o.Odniosłam duże korzyści ze szkolenia: Inteligencja emocjonalna. Emocje nie są naszym problemem, musimy nimi mądrze zarządzać. Pełen profesjonalizm, kompetencje i wysoka kultura osobista prowadzącego. Bardzo miła atmosfera. Z pewnością zdecyduję się na uczestnictwo w innym szkoleniu. POLECAM
Chcesz być na bieżąco z wydarzeniami i newsami psychologicznymi?
Zapisz się do newslettera!
Serwis na swoich stronach www wykorzystuje m.in. pliki cookies w celu zapewnienia Ci maksymalnego komfortu podczas przeglądania serwisu i korzystania z usług. Jeśli kontynuujesz przeglądanie naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, przyjmujemy, że wyrażasz zgodę na użycie tych plików. Jednak zawsze możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich użyciu.
Dowiedź się więcej