METODY PRACY Z UCZNIEM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM I ZNACZNYM
Data:
23.02.2018
Miasto:
Kraków
Opis
Korzyści z udziału w szkoleniu Uczestnik po zakończeniu szkolenia pozna zasady pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, problemy, które mogą wyniknąć podczas pracy oraz sposoby ich rozwiązania.
Treści 1. Prezentacja modelu pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym. 2. Identyfikacja trudności edukacyjnych ucznia (poziom rozwoju intelektualnego, poziom rozwoju poszczególnych funkcji poznawczych, cechy funkcjonowania społecznego ucznia). 3. Charakterystyka ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w umiarkowanym i znacznym. 4. Wyznaczniki procesu edukacyjnego i ocenianie wewnątrzszkolne. 5. Wskazówki do prowadzenia wielospecjalistycznej oceny poziomu funkcjonowania ucznia. 6. Przykładowe narzędzia diagnostyczne. 7. Realizacja zajęć edukacyjnych w pracy z uczniem. 8. Prezentacja modelu pracy z uczniem zagrożonym niedostosowaniem i niedostosowanym społecznie (przykłady dobrych praktyk).
Prowadzący Maria Nowacka- Magister pedagogiki opiekuńczej. Ekspert MEN w zakresie oligofrenopedagogiki i pedagogiki opiekuńczej oraz wychowania do życia w rodzinie. Prowadzi liczne konferencje i warsztaty dla osób pracujących z dziećmi i młodzieżą autystyczną i zespołem Aspergera
Chcesz być na bieżąco z wydarzeniami i newsami psychologicznymi?
Zapisz się do newslettera!
Serwis na swoich stronach www wykorzystuje m.in. pliki cookies w celu zapewnienia Ci maksymalnego komfortu podczas przeglądania serwisu i korzystania z usług. Jeśli kontynuujesz przeglądanie naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, przyjmujemy, że wyrażasz zgodę na użycie tych plików. Jednak zawsze możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich użyciu.
Dowiedź się więcej