Zarządzaj po ludzku, czyli jak dzięki dobrym relacjom między ludźmi możesz osiągać lepsze wyniki
Data:
04.06.2016 -
05.06.2016
Miasto:
Kraków
Adres:
ul. Zamkowa 4/4
Opis
Wiele osób, które prowadzą działalność gospodarczą, firmy lub zarządzają zespołami boryka się z tym czy stawiać na efekty biznesowe kosztem relacji między ludźmi, czy też dbać o relacje odpuszczając sobie nieco wyniki i efekty określane jako biznesowe. Dylemat ten może dotyczyć zarówno wewnętrznych relacji w firmach czy zespołach, jak również relacji zewnętrznych z klientami i dostawcami. Tymczasem obie te rzeczy nie muszą się wykluczać. Dzięki określonej wiedzy, nastawieniu, umiejętnościom i zachowaniom, możemy osiągać jako przedsiębiorcy czy managerowie doskonałe wyniki dzięki doskonałym relacjom z ludźmi, którzy nas otaczają.
DLA KOGO?
• Dla osób, które wierzą w dobro i potencjał, którzy drzemie w ludziach.
• Dla osób, które chcą umieć uwalniać do działania potencjał ludzi i zespołów.
• Dla osób, które chcą stawiać na równi efekty biznesowe i relacje międzyludzkie.
• Dla osób, które chcą poznać i zacząć stosować w praktyce umiejętności pielęgnowania relacji międzyludzkich w ramach działań biznesowych.
• Dla osób, które chcą czuć się dobrze w miejscu pracy.
• Dla freelancerów, przedsiębiorców i właścicieli małych i średnich firm.
• Dla osób zarządzających minimum kilkuosobowymi zespołami.
Głównym nurtem szkolenia będzie poznanie podstawowych założeń i metod pozwalających na integralne, humanistyczne zarządzanie. Zakres materiału został dobrany tak aby umożliwić wzbogacenie umiejętności osób zarządzających, które chcą podążać w kierunku zarządzania zorientowanego na wspieranie rozwoju i ujawnianie potencjału swoich podwładnych w działaniach służących zrównoważonemu osiąganiu celów biznesowych.
PROGRAM SZKOLENIA
MODUŁ I: PODSTAWY KONSTRUKTYWNEJ KOMUNIKACJI
• Model komunikacji
• Aktywne słuchanie z dopasowaniem i prowadzeniem
• Rola i typ pytań
• Przekonania i metaprogramy
MODUŁ II: FUNDAMENTY COACHINGU JAKO NARZĘDZIA WSPIERAJĄCEGO ZARZĄDZANIE
• Podstawowe założenia i rodzaje coachingu
• Rodzaje oporów i trudności w prowadzeniu rozmów coachingowych oraz konkretne metody radzenia sobie z nimi.
• Modele myślenia o rozwoju i współpracy
• Wybrane zagadnienia etyczne istotne dla coachingu
MODUŁ III: POZNAWANIE I TRENING KONKTERNYCH METOD UŻYTECZNYCH W ZARZĄDZANIU
• Rodzaj i przebieg rozmów o charakterze coachingowym
• Analiza trudności i oporów
• Wydobywanie i rozwój personalnych zasobów i talentów
• Planowanie zmiany i rozwoju
• Delegowanie zadań z troską o relację
• Udzielanie informacji zwrotnej wspierającej rozwój
• Prowadzenie konstruktywnych spotkań grupowych
MODUŁ IV: SESJA PYTAŃ, INFORMACJI ZWROTNYCH I REKOMENDACJI
EFEKTY PO SZKOLENIU
• Poznasz podstawy zarządzania w sposób integralny (łączący efekty i relacje).
• Poznasz podstawy coachingu jako metody wspierającej integralne zarządzanie.
• Poznasz podstawy skutecznych metod delegowania zadań, udzielanie informacji zwrotnej, prowadzenia spotkań, twórczego rozwiązywania napięć i konfliktów.
• Zrozumiesz dlaczego robienie tego wszystkiego w praktyce jest trudne.
• Przepracujesz trudności związane z praktycznym używaniem powyższych metod.
PROWADZĄCY:
Patryk Lange Przedsiębiorca, menadżer, certyfikowany coach i doradca w obszarze tworzenia i rozwijania samozarządzania w firmach i organizacjach. Praktyk zarządzania partycypacyjnego. Przewodniczący Komisji Etycznej w Izbie Coachingu, Dyrektor Oddziału Małopolskiego Izby Coachingu. Wykładowca i trener coachingu.
Absolwent Akademii Górniczo–Hutniczej na kierunku automatyka i robotyka, Szkoły Profesjonalnego Coachingu oraz Akademii Mistrzów Treningu G.T. Mentor. Uczestnik kilkudziesięciu szkoleń z zakresu zarządzania, sprzedaży, organizacji biznesu.
Współwłaściciel w firmach ez-cam.pl, webinarexperts.eu, xtech.pl. Kilkuletnia historia wdrażania integralnego stylu zarządzania w xtech.pl opisana została w książce „Dialog organizacyjny – historia poszukiwań harmonijnego stylu zarządzania w firmie xtech.pl” pod redakcją jednego z największych polskich autorytetów w dziedzinie zarządzania partycypacyjnego – Ryszarda Stockiego. Ma doświadczenie w zakresie prowadzenia biznesu z użyciem nowoczesnych technologii, realizacji zaawansowanych projektów IT, tworzenia, zarządzania i optymalizacji procesów biznesowych. W latach 2005 – 2012 pełnił funkcje dyrektora sprzedaży oraz członka zarządu. W tym czasie współpracował z największymi firmami inżynierskimi, między innymi z ABB, Siemens, FESTO, Mitsubishi Electric.
Jako coach specjalizuje się w pracy z przepracowanymi i zmęczonymi przedsiębiorcami i menedżerami. Pomaga im wskrzesić chęć do podejmowania nowych wyzwań, przebudzić kreatywność, zrealizować nową przygodę lub po prostu odpocząć. Pracuje także z osobami, które doświadczają syndromu wypalenia zawodowego. Prowadzi coaching indywidualny i zespołowy oaz warsztaty w organizacjach, które chcą wdrażać kulturę partycypacji i samozarządzania. Inspiruje się takimi postaciami jak Ricardo Semler, Jack Stack, Doug Kirkpatrick.
Chcesz być na bieżąco z wydarzeniami i newsami psychologicznymi?
Zapisz się do newslettera!
Serwis na swoich stronach www wykorzystuje m.in. pliki cookies w celu zapewnienia Ci maksymalnego komfortu podczas przeglądania serwisu i korzystania z usług. Jeśli kontynuujesz przeglądanie naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki, przyjmujemy, że wyrażasz zgodę na użycie tych plików. Jednak zawsze możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich użyciu.
Dowiedź się więcej